Η εξέλιξη της διαφήμισης - Κοινότητες αγορών
Γράφτηκε από τον/την Super UserΗ εταιρεία μας ΔΙΑΘΕΣΗ-διαφημιστική ασχολείται από το 2007 με web υπηρεσίες & κυρίως με το internet marketing, έχοντας αξιοποιήσει πολλά σύγχρονα εργαλεία για την προβολή & την προώθηση προϊόντων & υπηρεσιών στο διαδίκτυο, όπως:
- Google Adwords
- Mail marketing (newsletters)
- Sms marketing (bulk sms)
- Social media marketing
- Image & Flash Banners creating
Ωστόσο, με τη μαζική χρήση των μέσων αυτών, ένα προϊόν ή μια προσφορά βρίσκεται σε έναν ωκεανό, όπως και ο χρήστης-καταναλωτής, που έχει πλέον εκατομμύρια επιλογές, με την ποσότητα πάντα να είναι εις βάρος της ποιότητας & με την έννοια της ειδικής προσφοράς να χάνει το νόημά της.. Ο e-καταναλωτής κυριολεκτικά πελαγώνει με τους πάντες να πουλάνε τα πάντα παντού!..
Αρκούν λοιπόν σήμερα μόνο τα εργαλεία marketing, όσο καλά κι αν ξέρει να τα χρησιμοποιήσει κάποιος, για να έχει αποτέλεσμα, δηλαδή να έχει πελάτες & κυρίως πιστούς πελάτες; Πώς μπορούμε να ανεβάσουμε το μερίδιο μιας επιχείρησης στην αγορά με τον τεράστιο ανταγωνισμό στην εποχή μας, που ο καθένας μπορεί να χρησιμοποιήσει μηχανές αναζήτησης & σύγκρισης τιμών, να διαβάσει κριτικές προϊόντων ή & να βρει προϊόντα από όλο τον κόσμο; Ποιές τεχνικές προτείνουμε & χρησιμοποιούμε;
Σύμφωνα με τη δική μας άποψη, η εξέλιξη της διαφήμισης σήμερα είναι η πώληση από τον διαφημιστή ή -πιο σωστά- η διαφήμιση με στόχο την πώληση! Έτσι, έχει τεράστια αυξητική τάση το Affiliate marketing, δηλαδή οι πωλήσεις μέσω συνδέσμων & καναλιών προβολής τρίτων. Λέμε στον πελάτη-συνεργάτη μας: "Φέρε το προϊόν σου, εμείς θα το πουλήσουμε &, εφόσον το πουλήσουμε, τότε θα λάβουμε προμήθεια ως αμοιβή μας"!
Και πώς ενισχύεται αυτός ο τρόπος διαφήμισης; Δίνοντας μέρος της αμοιβής των διαφημιστών στους καταναλωτές που προτείνουν κιόλας ένα προϊόν σε τρίτους, μέσω Social media ή με άλλο τρόπο. Αυτό είναι το Refferal marketing.
Ας υποθέσουμε τώρα ότι καταφέρνουμε να έχουμε πωλήσεις για ένα πελάτη-συνεργάτη με αυτές τις μεθόδους marketing. Πώς θα έχουμε επαναλαμβανόμενες πωλήσεις; Σε αυτό παίζει σίγουρα ρόλο το κατά πόσο ο πελάτης είναι ευχαριστημένος από την ποιότητα, την τιμή, την εξυπηρέτηση & άλλα στοιχεία της μεταξύ των συναλλαγής. Εμείς όμως οι marketers-διαφημιστές, τί μπορούμε άραγε να κάνουμε επί τούτου; Η απάντηση είναι να δώσουμε κίνητρα στον πελάτη ώστε να ξανακάνει αγορές! Φτιάχνουμε λοιπόν ένα Loyalty πρόγραμμα. Αυτό είναι επιτυχές όταν οι πελάτες έχουν διαρκώς κίνητρο να ψωνίζουν!
Και αν αυτό το loyalty programme εφαρμοστεί ταυτόχρονα για πολλές επιχειρήσεις; Τότε δημιουργείται το Loyalty club, το οποίο απευθύνεται στους καταναλωτές όλων αυτών των επιχειρήσεων. Τέτοια clubs έχουν δημιουργήσει στη χώρα μας όλες οι συστημικές Τράπεζες.
Πώς αναπτύσσεται ένα loyalty club; Συνήθως με διαφήμιση, με σημεία πώλησης, με εργαζόμενους εν τέλει. Υπάρχουν οι εργαζόμενοι (διαφημιστές, πωλητές, υπάλληλοι), υπάρχουν & τα μέλη-πελάτες. Κι αν τα ίδια τα μέλη ενός τέτοιου club είναι ταυτόχρονα & διαφημιστές - πωλητές; Τότε πάμε στο μοντέλο της Κοινωνικής Επιχειρηματικότητας: ελάχιστα επαγγελματικά στελέχη, δυνατότητα για όλα τα μέλη να είναι ταυτόχρονα & εργαζόμενοι, αμοιβές αναλόγως της αφοσίωσης ως προς τις αγορές & της απόδοσης ως προς την ανάπτυξη της Κοινότητας σε μέλη & επιχειρήσεις.
ΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΜΑΣ
Η σύγχρονη διαφήμιση-marketing πιστεύουμε ότι είναι συνυφασμένη με το ρητό: Η ΙΣΧΥΣ ΕΝ ΤΗ ΕΝΩΣΕΙ! Πολλοί μαζί καταναλωτές γινόμαστε οι ίδιοι affiliates των αγορών μας & παίρνουμε οι ίδιοι τα κέρδη από αυτές. Μόνο αυτό; Όχι μόνο, εξασφαλίζουμε πρόσθετες προμήθειες με την αγοραστική δύναμη της ομάδας, το group buying. Αυτό το μοντέλο ανάπτυξης πωλήσεων ονομάζεται Κοινότητα Αγορών , βρίσκεται σε πολύ πρώιμο στάδιο & έχει πολύ μέλλον τόσο στην Ελλάδα όσο & παγκοσμίως.
Συνήθης απορία: πώς μια Κοινότητα καλύπτει τα λειτουργικά της έξοδα, όταν αποδίδει το σύνολο μιας affiliate προμήθειας στον καταναλωτή;
Απάντηση: λειτουργεί έχοντας πάντα αυξανόμενο κυκλοφορούν ενεργητικό, γι' αυτό & αποδίδει τις προμήθειες προς τα μέλη με τις επόμενες αγορές των ιδίων, των by referal μελών αλλά & του συνόλου των μελών. Όπως πρέπει να κάνει δηλαδή ένα επιτυχημένο loyalty πρόγραμμα, που εκμεταλλεύεται το affiliatation, ανταμοίβει το referal & χρησιμοποιεί το σύγχρονο μοντέλο του κοινωνικού επιχειρείν.
Η ΔΙΑΘΕΣΗ φυσικά δεν είναι δυνατόν να μείνει εκτός εξελίξεων &, αφού μελέτησε & αξιολόγησε την υπάρχουσα σχετική αγορά, από το Μάιο του 2015 έχει στρατηγική συνεργασία με την Κοινότητα Αγορών CUSTWIN & με την ομάδα για την ανάπτυξη -με προοπτική να γίνει ΚοινΣΕπ- ΠΑΡΕ ΘΕΣΗ.
-
Κατηγορία: ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
-
Δημοσιεύθηκε : 03 Αύγουστος 2015
-
Εμφανίσεις: 4062
ΕΙΣΟΔΟΣ ΧΡΗΣΤΗ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΔΙΑΘΕΣΗΔιαφήμιση
|
join us @viber ! |